Subscribe
Notify of
48 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NeoHumpty
NeoHumpty
10 years ago

Wow. Never realized how badly I want a PS3 beer coozy before.

bOnEs
bOnEs
10 years ago

wow, me too all of a sudden…

WorldEndsWithMe
WorldEndsWithMe
10 years ago

MY PS1 came with one back in the day. Totally useful too.

WolfCrimson
WolfCrimson
10 years ago

Hey this is kinda neat, it's marketing in a new way. Or an old way. I dunno, haven't heard of any other company doing this, but what do I know?
Anyways, it's interesting to see what the opposi- er.. competition, would do. (other than false advertising, I mean)

TheHighlander
TheHighlander
10 years ago

Bets on how long it takes for T-shirts and caps with old skool PlayStaion logos, PSN logos and/or Home logos to appear?

WolfCrimson
WolfCrimson
10 years ago

Hehe, how about negative 5-6 years? 🙂 I already have a cap with the old-school PS logo (the one on the PS1 loading screen when you first turn it on), got it a long time ago. (5-6 years ago)


Last edited by WolfCrimson on 7/27/2010 11:45:56 AM

TheHighlander
TheHighlander
10 years ago

Gaarrrrrr! Dang your hide!

OK, now I will have top search the Net for such items of memorabilia.

Nynja
Nynja
10 years ago

Bingo.

Dancemachine55
Dancemachine55
10 years ago

I got a PS logo CD sleeve book with the Playstation magazine from 1998. I still use it for CDs in my car.

sonic1899
sonic1899
10 years ago

This beats the hell out of Microsoft's Macy's strategy. Who goes to Macy's to shop for Xboxes (or electronics for that matter) anyway?


Last edited by sonic1899 on 7/27/2010 11:09:23 AM

TheHighlander
TheHighlander
10 years ago

The same people that pay $250 for 2 fluid ounces of blended water, alcohol and Mouse (they think it's moose…) urine, claiming it's the best scent since the last time they spent $200 on 1.8 fluid ounces of blended water, alcohol and musk ox (beef cattle) urine.

Xombito
Xombito
10 years ago

I've already seen PS3 underwear at Target.

WolfCrimson
WolfCrimson
10 years ago

Lol, really? That's kinda over the top, or should I say under the bottom?

WorldEndsWithMe
WorldEndsWithMe
10 years ago

"Objects beneath this underwear are bigger than an xbot's."


Last edited by WorldEndsWithMe on 7/27/2010 3:22:20 PM

Zorigo
Zorigo
10 years ago

and more reliable 😛

B-RadGfromOV
B-RadGfromOV
10 years ago

lol. My brother has Xbox 360 underwear that he proudly sags his pants to show off -_-

screw_off
screw_off
10 years ago

I just cant believe that this is actually "news" and the new PS3 update hasn't even been mentioned. I love Sony product, aside from their shotty car audio, enough to buy anything to help support them, but come on, a couch, or table, or plates. Hell make a toilet, i wont buy that. they are pulling the microsoft thing. M$ made software, then made shotty hardware… now you will beable to buy anything with any logo… not falling into the trap, unless there is something that actually pertains to what the PlayStation name sake is… entertainment!

screw_off
screw_off
10 years ago

Ok, I would buy the PS shirts and hats, maybe a PS coffee mug and pen, a PS branded Sony Bravia and viao. Maybe even a brand new Honda CR-Z with the ^OX[] on it somewhere, but no couch, table, chair, tooth paste (id assume itd taste like pastic) or bedding. I just think that when they say "housewares" i think of everything but cothing and entertainment items…

Kai200X
Kai200X
10 years ago

Like in my avatar? 😛

Cowsick
Cowsick
10 years ago

I'd buy PS3 labelled apparel

Rings0fUranus
Rings0fUranus
10 years ago

I'd buy your mustache.

mexgeo86
mexgeo86
10 years ago

So I 'may' be able to find a way of adding the PSN logo along with my ID to my business cards? lol

Scarecrow
Scarecrow
10 years ago

Playstation juice and soda!
I'd buy it

WorldEndsWithMe
WorldEndsWithMe
10 years ago

Thrice the sugar and caffeine for those late nights.

sirbob6
sirbob6
10 years ago

I would buy a playstation car.

Scarecrow
Scarecrow
10 years ago

You can actually buy them in GT5 lol

sirbob6
sirbob6
10 years ago

that will do then, in the mean time I guess I will try to find some PS shirts.

WorldEndsWithMe
WorldEndsWithMe
10 years ago

Make a cart in Modnation?

sirbob6
sirbob6
10 years ago

I am unskilled at the carts, they look turible, just turible.

fluffer nutter
fluffer nutter
10 years ago

How about a chocolate DS3 so that when the kiddies get angry during gameplay, they bite it instead of throwing their controller?

fluffer nutter
fluffer nutter
10 years ago

I meant a full-sized one for the kiddies gettin' angrrry. Grrah!

kraygen
kraygen
10 years ago

Man I would really like to make me a chocolate shake in my Playstation blender.

shadowscorpio
shadowscorpio
10 years ago

This is pretty cool. Once I think Sony thought of it all they do this. These guys have been innovative and creative every since Nintendo turned down their CD-ROM drive. Here ye, here ye! Long Live Sony I say! Hope they continue to expand.

Jordahn
Jordahn
10 years ago

I currently have a PlayStation baseball cap, skull cap, and a long sleeve vented shirt. Those were acquired in the early 2000's. Since then, PlayStation apparel has dropped off the face of the earth. With the exception of my LBP shirt, it's about time to see more PlayStation branded items coming back in the market place.

WorldEndsWithMe
WorldEndsWithMe
10 years ago

BUT, will the Playstation sneakers make me run faster?

kraygen
kraygen
10 years ago

Only while wearing them. 😉

WolfCrimson
WolfCrimson
10 years ago

Only if you hold circle.

BikerSaint
BikerSaint
10 years ago

I want a Playstation toaster that brands the PS logo into my bread.

And when my toast pops up ready, I want to hear Kevin Butler's voice yelling out some hilarious gems of Playstation whit.


Last edited by BikerSaint on 7/27/2010 3:24:18 PM

Scarecrow
Scarecrow
10 years ago

lmao! Toasty!

Now go toast some gods in GOWIII (ok ok I tried lol…)

kraygen
kraygen
10 years ago

Pew! Pew! Pew!

StangMan80
StangMan80
10 years ago

I'll buy that, a toaster that brands the PS logo in the bread. thats souds freak'n awesome. I would buy PS everything how about playing my PS, sitting in a PS chair, grabing my PS energy drink out of a PS ice chest, with my feet resting on a PS table.

RebelJD
RebelJD
10 years ago

The Playstation Branding is going to be HOT. A quality logo showing up on a quality item is a win-win. I'm all for it.

gangan19
gangan19
10 years ago

it only does everything? they mean it!?…lol

main_event05
main_event05
10 years ago

Hmmm, Playstation contraceptives. haha

shaydey77
shaydey77
10 years ago

It only does everything! 🙂

BikerSaint
BikerSaint
10 years ago

Sony did all this PS logo branding many moons ago.
I remember all us old-time Playstation Underground members being able to buy all kinds of "PS Underground" branded goodies.

Damn, I miss that original PS magazine, & as a PS Underground member, I eagerly awaited my mailbox every 3 months for that special PSU mag(which was actually a 2-disc set of playable demos, & with a same-sized enclosed booklet too).


Last edited by BikerSaint on 7/28/2010 2:18:58 PM

shaydey77
shaydey77
10 years ago

Anyone that would buy any of this crap is a fanboy.. Now where the devil did i put my PS hoodie?