The screenshot says it all: God of War III will be featured in next month's Game Informer, and that's good news for…well, for anyone who calls themselves a gamer.

The rumors have been spreading for the past few weeks: SCEA is prepared to unveil a whole lot more about the final installment in this trilogy, and it should happen at some point this month. Well, this new GI issue will boast "ten pages of exclusive info, gorgeous art and eye-popping screenshots," plus new details on I Am Alive , Prototype , and Brutal Legend . Typically, we're not so keen on waiting for print publications to deliver their information – the Internet has basically replaced the mags due mostly to speed reasons – but GI should have a boatload of never-before-seen pictures, and the details ought to be eye-opening, too. However, this rekindles some hope that the game may release this year, although the latest word places the launch in March of 2010. It's the likely answer to the "when are we gonna get this game?!" question, but you never know…maybe SCEA could finish it up for a holiday 2009 release. Either way, this feature should serve to up your excitement level.

And don't worry: our radar is on high-alert; we'll seek out anything GoWIII-related in 2009 and tell ya about it. You won't be out of the loop if you stick with PSXE, people. 😉

Related Game(s): God of War III

Subscribe
Notify of
33 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Riku994
Riku994
11 years ago

*drools* I really want this! Lol.

Alienange
Alienange
11 years ago

No kidding. This series is amazing. Honestly Sony, I could handle two of these a year. Start pumping them out!

The_R0gue_Ninja
The_R0gue_Ninja
11 years ago

It would be cool if God of War III were to release this year, but I could wait until March 2010. Seriously, if this game came out this year it would simply cut in to my time with all of the other great titles coming out… Jeez, I don't even have enough time for the games I have now, LOL.

MirrorSoul
MirrorSoul
11 years ago

Wow I get to start the year with an awsome shooter and hopefully End it with the most Epic tale ever (MGS4 was the most satisfying tale lol)


Last edited by MirrorSoul on 2/7/2009 11:08:19 AM

MirrorSoul
MirrorSoul
11 years ago

Hey idk but this looks like Dead Rising 2..Sme random member on youtube posted it, and it looks too good to be user generated lol.

http://www.youtube.com/watch?v=d87f8pqEsU8

Pause it at 42 to see some random dude in Mega Man Armor, please be real?!!??

BeezleDrop
BeezleDrop
11 years ago

Its about time those chumps are getting the scoop on this amazing title.

tramp
tramp
11 years ago

i dont know will there be that much announced,dont they normally release the big info for exclusives around christmas in order to bring hype to the console,just like with Killzone 2

WorldEndsWithMe
WorldEndsWithMe
11 years ago

Kratos IS action personified.

SPS3
SPS3
11 years ago

I cant wait to get my hands on this mag! I hope this info puts me in shock- seriously!

JoshuaAdam360
JoshuaAdam360
11 years ago

This game looks promising.

I was thinking of picking up the first 2 the other day. To see what its about.

MirrorSoul
MirrorSoul
11 years ago

Wtf really

MirrorSoul
MirrorSoul
11 years ago

I swore Ben…and IP ban…but your here……..I call Witchcraft.

Banky A
Banky A
11 years ago

Yeh, wha.. I thought.. wth.. banned.. LOLz

Yeah you should try out the 1st two. They were more epic than Epic Games the company.

JoshuaAdam360
JoshuaAdam360
11 years ago

So GOW is better then GOW?

And its more epic then epic. haha

Bugzbunny109
Bugzbunny109
11 years ago

He was temporally banned….

Alienange
Alienange
11 years ago

You haven't played GoWI and II? Ouch … where you been? Those two are what action gaming is all about! You can get a PS2, GoWI and II for like 150usd. Get them.

SerendipityDeus
SerendipityDeus
11 years ago

dear lord now i gotta renew my subscribtion lol, and on a side note, didnt ben ban u joshua???

Scarecrow
Scarecrow
11 years ago

ban his ass >:E

Anyway this game's gonna blow us all away!
Am I the only one who wants a crazy "mature" scene like in GOWI? 😀

Anyway I kinda want to see a babe follow Kratos in this game. Just to add something extra in there, it would be really interesting imo.

Ed_Wayne
Ed_Wayne
11 years ago

OMG I CAN'T WAIT FOR THIS! THIS IS THE FIRST TIME I HAVE EVER TYPED IN ALL CAPS!

Sorry. God of War does that to me.

Prevent
Prevent
11 years ago

im dieing to get my hands on this game, when i do im locking myself in my house

rell
rell
11 years ago

Im looking forward to this

bigrailer19
bigrailer19
11 years ago

yeah i absolutely love this series, there are alot out there including POP and MGS that are absolutely amazing but i think GOW3 will reign down heavenly gaming satisfaction. this game looks amazing. Im just glad i get the previous residents mail still, lol its almost like Christmas alot round here i get two magazines PS magazine and gameinformer, do i feel bad? well not after i get this issue!!!! plus they live across the street now so don't feel bad for them either, i return it after i'm done;)!

Mista
Mista
11 years ago

This will be the one game to rule them all! Funny thing is the best thing about GameStop is the Game Informer magazine, and the exclusive stuff they get like collector editions and the KillZone 2 demo. (Speaking of whice time to get back to playing that demo for like the 100th time… I wish it was longer 🙁

BikerSaint
BikerSaint
11 years ago

Damned "snail mail carrier" had better not lose this issue of GI, or someone's gonna see the shiny metal point of my letter opener!!!!!!

Wage SLAVES
Wage SLAVES
11 years ago

I hope GoW3 comes out next year! If Kratos is Goin out he better do it in style. That dude is a badass.

Robochic
Robochic
11 years ago

can't wait for this game, i really hope they can finish this game in time for christmas.

NealRad
NealRad
11 years ago

The mag cover itself makes me just wanna discharge in my pants

PS3_Wizard
PS3_Wizard
11 years ago

Whoa man…get help.

killzone100
killzone100
11 years ago

Great news! Im also looking forward to I am alive info.

Bugzbunny109
Bugzbunny109
11 years ago

Gamestop says that it will be released on March 10th, which is my birthday. It is not yet comfirmed, but it would be nice to know that a highly anticipated game is COMING OUT the day I CAME out. Lol 🙂

FFVII King
FFVII King
11 years ago

i heard GOWIII will have Co-op
just a rumor i heard

maybe?

Banky A
Banky A
11 years ago

Probably (rumour).

😛 😉

Beebs
Beebs
11 years ago

Gah…God of War…thu…thu…THREE! "Oh, Billy—!!! *nipple on the glass*"